news

som rubriken säger har det hänt många saker. I Fredags var jag på inflyttningsmiddag hos Emely, I Lördags grillning hos Ellinor sen vidare på fest hos hennes brors kompisar och i Söndags kollade jag H43-Japan.
Rolig och trevlig helg med fina vänner!


I måndags var det min sista dag på jubbet som sommarvikarie, fick dock frågan om att fortsätta där som tim anställd istället vilket jag inte säger nej till.


Körkortet rullar på som det ska, Klarade repetitioner av parkering och vändningar idag. Bokade även halkan.. ska köra den om 10 dagar, hoppas nu jag blir godkänd där.


till helgen kör malmöfestivalen igång, blir kanske att sticka dit imorgon en sväng ? får se..
Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0